سه‌شنبه، مرداد ۲۲، ۱۳۸۱

سوالي شده راجع به دهانشويه ايرشا. بنده البته اين دهانشويه رو ديدم و با توليد کننده هاش هم صحبت کردم. به نظرم نبايد چيز بدي باشه. يک خانم دکتر خوشگل هم که فکر کنم فرزند صاحب کارخانه يا از بستگانشونه توي توليدش نقش داره پس واقعا بايد چيز خوبي باشه. خوشبختانه ما در توليد دهانشويه و خمير دندان پيشرفت زيادي داشتيم و مي شه اميدواريم باشيم به آينده. البته بنده هنوز موفق نشدم شخصا راجع به ايرشا تحقيق علمي کنم و لي فکر نکنم مشکلي داشته باشه. استفاده از محصولات داخلي يه جورائي حمايت از صنعت مملکت هم هست ديگه. تا جائي که مي دونم نتايج تحقيقات درمورد ايرشا مثبت بوده. البته يه چند تا شرکت واقعا براي توليد مواد دندانپزشکي گند زده اند که مندر اينجا از بردن اسم اونها خودداري مي کنم . بزودي مطالبي خواهم نوشت راجع به ژلهاي تخصصي سفيد کننده دندان و حقايقي را فاش خواهم ساخت. تا اون موقع از ژلهاي ايراني استفاده نکنيد و به خمير دندان و نخ دندان و دهانشويه ايراني بسنده نماييد لطفا.
توليد ککنده هاي محترم که مايلند بنده راجع بهشون تبليغ کنم لطفا با من تماس بگيرند.

هیچ نظری موجود نیست: